2011. december 9., péntek

Szerda a belvárosban

Szerda délután mire végeztem a suliban már besötétedett, így sötétben indultam el a barátnőmhöz. A buszt szerencsésen lekéstem, amit sosem szoktam. Így alakult úgy, hogy út közben tudtam csinálni pár képet.   Rögtön az első képen Pécs egyik nevezetessége látható, ami nem más mint a lakatfal. Réges-régen ide a végzős diákok tették az iskola évek alatt használt lakatokat. 

Ramen: Szerelmesek lakatfala
Pentacon 29mm f2.8 # 1/15, f/2.8, ISO1600



Ez a szokás mára átalakult; szerelmes párok vették át a régi szokást. Szerelmi zálogként, évfordulóra esetleg az esküvő alkalmából helyezik el a saját monogramjaikkal ellátott lakatukat. Olyannyira népszerű, hogy mára már az újabb falat is ki kellet bővíteni. Ez a rész látható a képem bal oldalán homályosan. 

Ramen: Zsolnay szobor
Pentacon 29mm f2.8 # 1/5, f/2.8, ISO1600

Ramen: Könyvesbolt
Pentacon 29mm f2.8 # 1/4, f/2.8, ISO1600

Ramen: Padka
Pentacon 29mm f2.8 # 1/10, f/2.8, ISO1000

Végezetül egy adventi kép, a Széchenyi térről, ahol már felállították a Mindenki Karácsonyfáját és a karácsonyi vásáros bódékat is.

Ramen: Városháza
Pentacon 29mm f2.8 # 1/15, f/2.8, ISO1600

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése