2011. december 22., csütörtök

Első hó

Hétfőn reggel havazásra ébredtem. Mikor felhúztam a redőnyt meglepődtem, hiszen vasárnap verőfényes napsütés és +10°C volt. No sebaj, úgysem tudok sehova se menni -gondoltam magamban- , mert kedden délelőtt számot kell adnom a tudásomról... Így is történt, örülhettem, hogy végigértem az anyagon, miközben egész nap havazott.

Ramen: Ágak a naplementében
Canon 50mm f1.8 # 1/500s, f/3.2, ISO 200


Másnap reggel a "jeles napon", még mindig a következő látvány fogadott az erkélyről kinézve. A szomszédok takarítják a hólepte autókat, a hókotró pedig szorgosan szórja sóval az utakat. Miután letudtam az aznapi kötelezettségeimet, kicsit el is mentem sétálgatni, hogy kiengedjem az elmúlt napokban felgyülemlett gőzt. Ezen a sétán született a poszt első képe is, napnyugtakor.


Ramen: Havazott
Canon 50mm f1.8 # 1/2500s, f/5.6, ISO 200

Ramen: Panoráma
Canon 50mm f1.8 # 1/1000s, f/5.6, ISO 200

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése