2011. december 6., kedd

Panorámakép - Szerpentin

A Mecsekes sorozatokból kimaradt egy kép, ami végül is 8 képből lett összefűzve. Az egyik kanyarban volt elég hely félre állni az autóval és még én is épp elfértem az állványommal, így nem is keresgélődtem tovább.

Az indafotó szerintem panorámaképek szempontból nem előnyös, mivel maximum 1600pixel széles lehet egy kép. Pedig ezek a képek nagyobb felbontásban/méretben élvezhetőbbek lennének. 8kép x 8megapixel, vagyis 64 megapixeles lett a posztban szereplő fotó, amit végül 1600x436pixelesben lehetett feltölteni. Lehetett volna 144megapixeles is (ha maximális felbontáson hagytam volna a gépet), de féltem, hogy a laptopom nem bírná a nagy strapát. :) Meg fölösleges is lenne, mivel nem szándékozom kamion nagyságú képeket előhívatni.

Ramen: Szerpentin
A képre kattintva nagyobb méretben is megtekinthető.

Tanulság erről a napról, hogy legközelebb fel kell tennem a kit objektívet és 18mm-es állásban kell ellőnöm a képeket. Mert akkor kevesebb képből is ki lehet hozni egy normális panorámaképet, mint 29mm esetén. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése