2011. december 29., csütörtök

Búcsú 2011-től

Eljött az év vége. Az ilyenkor szokásos visszatekintésnek eleget téve, én is billentyűzetet ragadtam pár sor erejéig. Az idei fotós szezon nekem elég későn, augusztusban kezdődött el isten igazából. Ekkor indítottam el ezt a blogot is annak reményében, hogy lehetőleg egyre jobb képeket készítsek. Ezzel ösztönözve magam is, hogy bizony nem szabad lustálkodni, muszáj fejlődni.

Ramen: Családi séta
Canon 50mm f1.8 # 1/60s, f/2, ISO 1250


A blog indítása óta sok minden történt velem is, nemhogy a bloggal. Többször volt kisebb nagyobb változtatás eszközölve. A fényképezőgépem sikerült lecserélni egy tükörreflexes canonra, és pár m42-es pentacon objektívre is szert tettem. Mindez történt úgy, hogy közben utolsó éves voltam az egyetemen és szakdolgozatot írtam. 

Ramen: Ferencesek utcája
Canon 50mm f1.8 # 1/25s, f/1.8, ISO 1600

A neheze még hátra van, ami történetesen az államvizsga jövő hónap végén. Szóval a blog januárban lehet kicsit harnyagolva lesz, ha nem is teljesen, de nem lesz poszt dömping vagy csak szűkszavúan felteszek egy-egy képet.

Végül de nem utolsó sorban:
 BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN KEDVES OLVASÓNAK!

6 megjegyzés:

  1. Neked is BUÉK!
    Az államvizsgához kéz és lábtörést, 2012-höz pedig sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakoznék az előttem szólóhoz és én is Boldog Új Évet kívánok, meg persze egy jó nagy kalappal a vizsgádhoz! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen mind a kettőtöknek! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is kívánnék Boldog Új Évet, és persze sok sikert :))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ramen! A vizsgához, épp úgy, mint a jövő évhez sok sikert és boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Wiwianne és edaniel! Köszönöm szépen a jókívánságokat! Nektek is hasonlóan szép és boldog 2012-t kívánok! :) Dávid

    VálaszTörlés