2011. december 16., péntek

Indafotó nézettség - 10000 fölött

Ma reggelre az indafotón a nézettségem 10000 fölé kúszott. 2011. 08.15.-én regisztráltam, tehát 123 nap kellett hozzá. Ez idő alatt összesen 164-en kedvencelték a képeimet.

Az alábbi képen volt két nap amikor az indafotó számlálója "megbolondult", így 0-át írt a valós adat helyett.
Tegnap sikerült egy másik rekordot is felállítani Ezidáig a napi csúcs az indexes cikk napján volt 776-al, tegnap viszont még ennél 300-al magasabb 1069 volt.

Ramen: Nézettség 10000
Indafotó nézettség

5 megjegyzés:

  1. Hűha, szép eredmény ! Csak így tovább.

    Akkor nem csak nekem hülyült meg a számláló :O

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nézettségedhez,és sok sikert a következő tízeshez. :)

    VálaszTörlés
  3. A számláló nálam is 0-t mutat azon a két napon... de ha jól emlékszem volt már ilyenre példa...

    VálaszTörlés
  4. edaniel és Wiwianne: Köszönöm szépen! :) Írtam az indafotó legénységének, és válaszban azt kaptam, hogy már kijavították a problémát.

    vlm: Köszi szépen! Remélhetően egyre jobb képek fognak születni, ahogy ismerkedem a géppel. :)

    VálaszTörlés