2011. november 28., hétfő

Tettye feketén - fehéren


Ramen: Tettye panorámakép
Tettye panorámakép

Csütörtökön az edzés előtt elmentem fényképezni a tettyei romokhoz. Végül mindent sikerült fényképeznem, de a rom kimaradt... :) Szépen fel lett újítva és szerencsére elég elhagyatott volt amikor ott jártam. Ennek örültem, mert eléggé fusztrál még ha néznek fotózás közben. Talán idővel elmúlik.


Ramen: Lépcső
Pentacon 29mm f2.8 # 1/30, f/11, ISO1600


Ramen: Borostyán takaró
Pentacon 29mm f2.8 # 1/60, f/2.8, ISO250

A domborzatból adódóan tele van lépcsővel ez a hely is. Pécs ebből a szempontból fényképezéshez előnyös, de ha sétáról van szó akkor kevésbé. 

Ramen: Irány felfelé
Pentacon 29mm f2.8 # 1/60, f/4, ISO800

A Mecsek szép fehérben pompázott, amiről nem sikerül jó képet készítenem. Viszont a következő képen a háttérben azért látszik egy kis része. 

Ramen: A döntés
Pentacon 29mm f2.8 # 1/60, f/4, ISO800

Az előző képen a fa pont takar egy kilátót, ahova egy "rozoga lépcsős " ösvényen lehet feljutni. Életemben nem voltam még fenn. Kicsit ciki, de most se mentem fel. :) Majd talán legközelebb, most a hideg és a lustaság erőt vett rajtam. Így csak fél útig jutottam fel, ahonnan a panoráma kép is készült a poszt elején.

Ramen: Elhanyagolva
Pentacon 29mm f2.8 # 1/25, f/11, ISO1600

A post végére maradt egy színes kép. Kilóg a sorból, de színesben jobban tetszett, mint fekete fehérben.

Ramen: Vége láthatatlan korlát
Pentacon 29mm f2.8 # 1/60, f/2.8, ISO250

3 megjegyzés:

  1. GIGALIKE! Nagyon tetszik a fotók hangulata!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Kedves vagy, hogy írtál! :)

    VálaszTörlés
  3. Most kicsit megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok az egyetlen ember akit zavar, ha néznek fotózás közben :$


    Amúgy nekem a 4. kép a kedvencem, de mind nagyon jól sikerült :))

    VálaszTörlés