2011. november 6., vasárnap

Ködös esték - Aradi Vértanúk útja

A héten egyik este a címben említett utcán sétáltam. Hatalmas köd volt, alig lehetett látni. Sosem fényképeztem még napnyugta után ködben így szerettem volna néhány képet készíteni. A cél a kivilágított Dóm lett volna, de a köd miatt esélytelen volt lefényképezni. Mivel nem szerettem volna üres kézzel haza menni készítettem néhány képet az aradi vértanúk mellszobrai melletti sétányon. 

Ime a képek:

Ramen: Baljós árnyak
Baljós árnyak

Ramen: Aradi vértanúk útja
Aradi Vértanúk útja

Ramen: Pécsi alagút
Pécsi alagút ködben

Ramen: Aradi vértanúk útja
Aradi Vértanúk útja

4 megjegyzés:

  1. Jók a képek, tényleg tetszenek. Lehet, hogy most más majd azt mondja, hogy "ez adja meg a hangulatot", viszont a szemem nagyon bántja, hogy sárga minden. Izzószálas fehéregyensúlyban kellett volna szerintem, bár tény, hogy van a sorozat képei közt olyan, aminek jól ez a sárgaság.

    Egyébként a ködös hangulat jól átjön, szerintem nem egyszerű csak belefényképezni a ködbe és máris hangulatos lesz a kép. Szal gratu, viszont legközelebb próbáld meg tungsten-re tenni a WB-t.

    P.s.: szerintem nyugodtan kiveheted a szóellenőrzést komment írásakor, nekem a 3 év alatt egy darab spam komment érkezett, az is egy 2 éves poszthoz.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Gyuri! Igazad van tényleg elég sárgák a képek. Próbáltam azt a képet visszaadni, amit Én láttam és az ehhez hasonló volt. Nagyon sárga fénye van a közvilágításnak Pécsen, amit a köd még jobban felerősített. (bár ha fénycsőre vagy izzóra lett volna állítva akkor sokkal barátibb lehetne a szemnek :S) Legközelebb jobban odafigyelek a WB-re. ;)

    Ha minden igaz, akkor kikapcsoltam. Tőlem sose kérdezte így jó, hogy szóltál.

    ui.: Beszereztem pár dolgot, a leendő tükrös géphez. :)

    VálaszTörlés
  3. 1db Pentacon 29/2,8; 1db Penatcon 135/2,8; két chipes adaptert. (Filmes vázon szépen működnek, remélem majd az új canonon is.) :)

    VálaszTörlés