2011. november 21., hétfő

Canon EOS 550D - Első szabadtéri próbálkozások

Szombat délelőtt elmentem kicsit próbálgatni az új gépemet (Canon EOS 550D). A kit objektívet és a 135mm-es pentacont vittem magammal, mivel öcsémet kísértem az idei utolsó bajnoki meccsére és megkért, hogy néhány képet készítsek a csapatáról.  Természetesen nem csak a meccsel voltam elfoglalva, hanem a gép próbálgatásával is (milyen meglepő...).

Az első képet a kit objektívvel készítettem, míg a másodikat a pentacon telével. Mind a két képnél manuálisan fókuszáltam.

Ramen: Deres délelőtt - 2.
Canon 18-55 IS # 53mm, 1/80, f/5.6, ISO160

Azért az jól látható a két kép között, hogy a pentacon-nak mennyivel kisebb a mélységélessége. Idáig nagyon tetszik mind a használata, mind az új gép adta lehetőségek. 

Ramen: Deres délelőtt - 1.
Pentacon 135mm f2.8 # 1/400, f/2.8, ISO500

7 megjegyzés:

  1. Lecserélted a jó öreg Fuji-t ? :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, péntek óta csak második gép. :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az új vashoz! :) Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  4. Én is gratulálok, biztos vagyok benne, hogy jó társak lesztek, és kiváló képek készülnek majd vele.
    Neked már szép karácsonyod lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Egyébként ha megkérdezhetem mennyiért jutottál hozzá ehhez a "csodához" ?:)

    VálaszTörlés
  6. vlm: Köszönöm szépen! Bizony, kicsit előbb jött meg az ajándékom! :)

    Wiwianne: Ha nézet a neten az árakat akkor 10-15ezer forintal többe kerülnek a fényképezőgépek, mint 2 hete.Ez így volt itt Pécsen is szóval szerencsére én még pont a régi áron vettem (175k)). :)

    VálaszTörlés