2011. november 27., vasárnap

Kora esti barangolás

Az előző két poszthoz hasonlóan folyamatosan tesztelem magam és a rendelkezésre álló eszközöket, de már nincs képem azt a nevet adni a posztoknak, hogy:  ...próbálkozások. Még a végén unalmas lenne és senki se olvasná el. Még az a pár ember se, aki idáig vette a fáradságot, hogy rápillantson alkalomadtán a blogomra. Pedig erről van ám itt szó most is. :)
Sötétedés utáni képet még nem is csináltam amióta megvan az új gép, így ez volt a soron következő próbatétel. Egyedül a vázat és a 29mm-es pentacon objektívet vittem magammal, hogy még kézből ki tudjam tartani az expozíciót. Ugyanis féltem, hogy a 135mm-es tele bemozdulna.

Ramen: Repedezett támfal
Pentacon 29mm f2.8 # 1/8, f/2.8, ISO1600


A múltkori sétakor nagy ködben fényképeztem itt, azonban most nyoma se igen volt. Tanulva az akkori hibámból odafigyeltem a fehéregyensúlyra is.

A következő kép hátterében a Dóm látható homályosan. Annyira az élességállítással voltam elfoglalva, hogy  sikerült két keresztjét levágni a templomnak... Sebaj, legközelebb majd erre is figyelek. :)

Ramen: Pécsi vasöntöde
Pentacon 29mm f2.8 # 1/4, f/2.8, ISO1600

2 megjegyzés:

  1. Én is rendszeresen levágom a tornyok keresztjét. Eleve rossz helyen van :) ahhoz, hogy képen maradjon, sok üres helyet kell biztosítani felül, ami nem mindig szép. Én a keresztet lentre, vagy oldalra tenném :D

    VálaszTörlés
  2. :) Megnyugtató, hogy nem csak én vágom le. Mondjuk Te tudatosan, én meg figyelmetlenségből... XD

    VálaszTörlés