2012. március 8., csütörtök

Pécsi vasút

Hétfőn a vasútállomás közelében jártam, ekkor készültek a poszt képei is. Igazság szerint csak a terepet szerettem volna felmérni egy esti fényképezéshez, de ha már ott jártam csattintottam is párat.

Ramen: Vasút
Canon 18-55mm # 1/100s, f/8, ISO 100



Az idő ismét csodás volt, igazi tavaszi időjárás. Szélcsendes kiránduló idő, amire szerintem a tél folyamán oly sokan vártak. Hasonló, mint a múlt hétvégén.

Ramen: Felüljáró
Canon 18-55mm # 1/250s, f/10, ISO 100


Ramen: Vasút
Canon 18-55mm # 1/200s, f/8, ISO 100

A képek egytől egyig egy gyalogos felüljárón készültek. A gépen pedig a kit objektív volt, így gyorsan tudtam a két végállást váltogatni. Érdekesség kép megemlítem, hogy csak ez a néhány kép készült. Szóval az összes kép felhasználásra került (ilyen se volt még). Lehet jobban kellett volna szűrni, de egyiket se találtam annyira szörnyűnek, hogy a lomtárba kerüljön.

Ramen: Ha képes lenne mesélni...
Canon 18-55mm # 1/160s, f/8, ISO 100


Ramen: Pécsi Vasútállomás nyugat felől
Canon 18-55mm # 1/200s, f/9, ISO 100

Az esti állomásos képek elképzelése már legalább egy hete megvan, remélhetően ma vagy holnap este lencsevégre is kapom.

Ramen: Kerékpár sin
Canon 18-55mm # 1/160s, f/8, ISO 100


Ramen: Felüljáró
Canon 18-55mm # 1/250s, f/10, ISO 100

4 megjegyzés:

  1. Szuper! A vasút a gyengém, jó volt látni így fentről az állomást. Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet kicsit félre érthető voltam. :S Ha az első kép jobb szélén lévő épületre gondolsz, akkor az a bakter ház. Ezeken a képeken az állomás nem látszik, mert a MÁV épülete takarja (az 5. képen, a vonatok mögött keresztben lévő épület).

    Most indulok az esti képeket ellőni. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia azt mondtad h kit obi volt rajta igen látom is 18-55-s azt szeretném megkérdezni hogy DC III-s vagy IS II-s van-e neked? :)A második kép valami gyönyörű szép . :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! Örülök, hogy tetszik. Nekem IS-es kit obim van.

      Törlés