2012. március 1., csütörtök

Danbo - az akrobata

Danbo életében minden újdonságnak számít. Apránként ismeri meg a világot, amit igyekszem lencsevégre is kapni. Nem volt ez másképp most sem, amikor is megpillantott egy zseblámpát, amit később muszáj volt alaposabban megvizsgálnia.

Ramen: Danbo
Canon 50mm f1.8 # 1/60s, f/2.2, ISO 200


Miután meggyőződött róla, hogy ártalmatlan meg is mászta septében.

Ramen: Danbo
Canon 50mm f1.8 # 1/80s, f/2.2, ISO 160

Végezetül egy kis előzetes...

Ramen: IMG 1998ainda
Canon 50mm f1.8 # 1/80s, f/2.2, ISO 100

4 megjegyzés:

  1. Jók! :)
    Egy kérdésem lehet? A hozzászólásokat mindig meg kell erősíteni egy ilyen "írd be a fent látható szavakat" jellegű dologgal. Ezt szándékosan hagytad beállítva? Csak azért kérdezem, mert én nem is tudtam róla, hogy van ilyen, amíg valaki nem szólt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam, hogy be van kapcsolva.Köszi, hogy szóltál! :)
      Ezt hol lehet kikapcsolni?

      Törlés
    2. Én a régi kezelőfelületen állítottam be még, az újat most átnéztem, de nem találom...
      A régire elvileg átállíthatod a jobb felső sarokban a kis fogaskerék menüjében... és ott (a régi felületen) a beállítások/megjegyzés/Jelenjen meg szóellenőrzés megjegyzések írásakor? részen a "nem" válasszal tudod kikapcsolni.

      Törlés
    3. Köszi, akkor ezért nem találtam sehol! :)

      Törlés