2012. március 26., hétfő

Mandulás

Pénteken ismét kedvet kaptam egy kis sétával egybekötött fényképezéshez a természet lágy ölén. Összeszedtem a cuccaimat és útnak is indultam. Most egyedül voltam kénytelen menni, így nem is jártam be akkora területet, mint szerettem volna. Inkább lassabban és körültekintőbben ballagtam a turista útvonalon. 

Ramen: Közel a pihenő
Canon 50mm f1.8 # 1/160s, f/5, ISO 100


Sétálás közben fogalmazódott meg bennem mit is szeretnék fényképezni. Ez pedig egy lila virágnak volt köszönhető. A nevét nem tudtam, de a feldolgozás során kikerestem a növény határozómból. (Ilyenkor jön jól, hogy emelt szinten tanultam a gimiben a biológiát.) 

Ramen: Piros sáv
Canon 50mm f1.8 # 1/200s, f/5, ISO 100

 A virág neve: Ujjas keltike

Ramen: Ujjas keltike (Corydalis solida)
Canon 50mm f1.8 # 1/160s, f/5, ISO 100

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése