2012. november 27., kedd

Szekszárd

Néhány héttel ezelőtt elkísértem tesómat Szekszárdra, egy néptáncos "továbbképzésre" és amíg Ő az órákon ült, addig én keresztül kasul bejártam a városközpontot. Erre volt is időm bőven, hiszen 3 órát kellett hasznosan eltöltenem. Ez azonban egyáltalán nem volt nehéz, mivel rengeteg fotótémával szolgált. 

Ramen: Szekszárd




Az Égiek kegyesek voltak hozzám és nagyon szép őszi idő volt aznap. A sálat és a sapkát a kocsiban is hagyhattam nyugodtan. Az első ami feltűnt, hogy teljesen kihalt -vasárnap délelőtt- a belváros. Hosszú percekig egy lélekkel se találkoztam. Majd akik először szembejöttek velem (kb. fél órával később) azok is turisták voltak. Nem volt ez másképp később sem... 

Ramen: Szekszárd

Ramen: Szekszárd

Ramen: Szekszárd

Ramen: Szekszárd

Ramen: Szekszárd

Ramen: Szekszárd

Folytatása következik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése