2012. november 13., kedd

Magyarteleki kastély

A halottak napi hosszú hétvégén, találtam rá a következő kastélyra. Eléggé romos állapotban van. Látszik, hogy hosszú évek óta nincs gazdája... Egy helyi idős hölggyel is találkoztam a kastély parkjába, aki úgy emlékszik, hogy a 70-es 80-as években még használták az épületet. Sőt abban az időben olyan jó állapotban volt, hogy még bálokat is rendeztek benne évről évre.

Ramen: Magyarteleki kastély



Képek időrendi sorrendben:

Ramen: Magyarteleki kastély

Ramen: Magyarteleki kastély

Ramen: Magyarteleki kastély

Ramen: Magyarteleki kastély

Ramen: Magyarteleki kastély

Ramen: Magyarteleki kastély

Ramen: Magyarteleki kastély

Ramen: IMG 7557ainda

Ramen: Magyarteleki kastély

Végezetül egy utolsó visszapillantás az épületre.

Ramen: Magyarteleki kastély

5 megjegyzés:

  1. Micsoda "kincsek" lehetnek ott. Ugyanakkor biztos megérné felújítani. Szomorú, hogy ilyen állapotban van. :(

    VálaszTörlés
  2. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy micsoda kincsek lehettek ott. :) Az értékes dolgokat már mind ellophatták. Egy lottó 5-sel simán gatyába lehetne rázni. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép és hangulatos alkotás! :] Ha egyszer arra járok ismét, megkeresem!

    VálaszTörlés
  4. Ez a kastély az én dédpapámé volt!Gróf Trendler György:)

    VálaszTörlés
  5. Ez a kastély az én dédpapámé volt!Gróf Trendler György:)

    VálaszTörlés