2011. október 15., szombat

Pentax P30T

Mint az a címből látszik, ez a post egy Pentax P30T analóg tükörreflexes fényképezőgépről fog szólni. A tegnapi nap folyamán, ugyanis sikerült szert tennem rá elképesztően olcsón. Így magaménak tudhatok végre egy tükrös gépet, még ha analóg is.

Ramen: Új szerzemény



Első benyomásom nagyon pozitív. Ahhoz képest mennyi idős elképesztően jó állapotban van. A gép alján lévő védőfólia még mindig rajta van. Valamint a bőr tök is makulátlan állapotú.

Ramen: Pentax P30T

Egy Pentax-A Zoom 1:3.5 ~ 4.5   28~80mm objektív van a vázon, amit meglepően könnyű kezelni. Pikk pakk be lehet vele állítani az élességet. Ráadásul a makró állásban is lehet használni. 

Ramen: Pentax P30T

Este megnéztem milyen bokeh képeket tud készíteni a város fényeivel. Ígéretesnek tűnik... Tehát ha sikerül, akkor fogom használni az új géppel is.

Ramen: Pentax P30T

A keresőbe belenézve eszméletlenül nagy kép tárul elém. Először furcsállottam is, mert a Fuji gépemnek kb. a 4szerese. Hamar hozzá lehetne szokni. :)

Ramen: Pentax P30T

Ramen: Pentax P30T

Ismét próbálkoztam kis mélységélességű képet készíteni.

Ramen: Pentax P30T

Vlm indafotós minipályázata megihletett, így született a következő kép. 

Ramen: Pentax P30T

3 megjegyzés:

  1. Mintha nem is a Fujival fényképeztél volna, komolyan. Elképesztő. Mivel oldottad meg a világítást ?

    VálaszTörlés
  2. Pedig azzal készült. :) Egy 50W-os halogén lámpával világítottam meg(rajzasztali lámpám). A fényképezőgép alatt és mögött pedig egy A1-es fényes fehér papír volt.

    VálaszTörlés
  3. Így már értem. Ötletes megoldás :)

    VálaszTörlés