2011. október 7., péntek

Gyógyír a fuji gépemnek - Új kártya

Immár 5 hete, hogy elromlott a Fuji gépem...
Szerelőnél volt kb. 3 hetet, annak ellenére, hogy 1 hét volt beígérve. Hiába próbáltam telefonon elérni a szerelőt, 1 héten át nem vette fel a telefont. Így 3 héttel azután, hogy leadtam neki bementem személyesen megtudakolni, hogy is áll jelenleg.
A következő mondat hangzott el az után, hogy elmondtam miért is jöttem:
-" Épp jókor jöttem, mert felmerült egy kis probléma"
- Hurrá gondoltam magamban...

A kártyaolvasót nem lehet külön cserélni, így a 8000ft helyett 18000ft-ra ugrana a cserélendő alkatrész ára.  Viszont, ha veszek bele xd kártyát, azzal működni fog, hiszen csak az sd kártya olvasó érzékelők romlottak el.
Mivel amúgy is új fényképezőre fáj a fogam, nem voltam hajlandó megvenni bele a szükséges alkatrészt és a kártya vásárlás mellett döntöttem. Kifizettem a munkadíját és csalódottan távoztam az üzletből.

Itt kezdődött a következő bonyodalom. Végigjárva a város összes üzletét szinte sehol sem találtam xd kártyát. Mindenhol azt a választ kaptam, hogy elavult  és nincs. Kivétel 2 üzlet. Egyikben hajlandók lettek volna megrendelni, míg a másikban (Mert hülye azért nem vagyok) volt 1 darab 2 gb-os raktáron.

Végül tegnap este óta ismét működik.

3 megjegyzés:

  1. Hát ez érdekes. Mitől tud az ilyesmi elromlani?
    ha csak fél év múlva mész a szerelőhöz, akkor is ugyan ezt mondta volna? "Épp jókor..."

    VálaszTörlés
  2. Ez jó kérdés Tibor. Igazából fogalmam sincs, mert vigyáztam rá mindig.

    Amúgy direkt elkérte a számom, hogy majd hív ha valami probléma merülne fel. XD

    VálaszTörlés
  3. Biztosan hívott tucatszor, de te nem vetted fel....

    VálaszTörlés