2011. szeptember 10., szombat

Pehhes nap

Múlt héten egy szép délutáni napon elindultam fényképezni a városba. Mikor elővettem a fényképezőgépet a helyszínen a következő felirat volt olvasható a kijelzőn: Kártya hiba!!! Rögvest ki is kapcsoltam a fényképezőgépet és kivettem a kártyát. Puha ruhával letöröltem minden port róla és újabb próbát tettem. De semmi változás. Bekapcsolás után ismét az előző felirat fogadott. Próbáltam belépni a menübe, hogy formázzam a kártyát de nem reagált semmire, egyedül a kikapcsolás gombra.

Következő gondolatom az volt, hogy biztos a kártya mondta be az unalmast. Össze is pakoltam a cuccom és elindultam haza kipróbálni egy másik (sd) kártyával. Kártya csere után ismét ez a felirat fogadott....

2 megjegyzés:

  1. Sikerült rájönni a hiba okára?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi az érdeklődést. :) Elvoltam megnézetni a hét elején és úgy néz ki a kártyaolvasó mondta be az unalmast. Szóval, ha minden igaz jövő hét vége felé elkészül.

    VálaszTörlés