2011. augusztus 16., kedd

Havihegyi kirándulás

Annak örömére, hogy augusztus elején ismét beköszöntött a jó idő. Esténként felpattantam a motorra, hogy egy kicsit kiszellőztessem a fejemet. Magammal vittem a fényképezőgépet, hátha lelek valami arra érdemeset, hogy lekapjam. Van egy bevált útvonalam amin nyugodtan tudok száguldozni (na persze minden sebességkorlátozó táblát betartva).

Havihegyi templom

Az egyik állomása a tettyei romok és a havihegyi templom  környéke. Hol az egyiknél, hol a másiknál állok meg kicsit sétálgatni, nézelődni. Mindkettőnek megvan a maga szépsége.



Éppen esküvői fotózás zajlott a templom előtt. Gondoltam megvárom míg végeznek, hogy ne legyek útba. Közben pedig tátott szájjal csodáltam a masinát amit használt a fotós úriember. :)




Eddig még sosem másztam fel a sziklára ahol ez a kereszt található. Mit ne mondjak,nagy hiba volt...
Közelebb menve a kereszthez egészen magával ragadott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése