2012. június 28., csütörtök

Első HDR próbálkozás

Múlt héten hétfőn Budapesten volt dolgom. Ráadásul hamarabb is sikerült végeznem mint gondoltam, így átsétáltam a déli pályaudvartól a várhoz. 

Ramen: Parlament



Kb. 2 órám volt a vonat indulásáig, szóval nem kellett kapkodnom. Eszembe is jutott, hogy kéne készíteni egy 3 képből álló HDR képet. A kép alanya pedig maga a parlament volt. (Sajnos a lánchidas HDR kép a mozgó járművek miatt kuka lett). Mindössze egy optikát vittem magammal, ami a Canon EF 28mm f2.8-as volt.

2 megjegyzés:

  1. aha, klassz.
    Még nem jutott eszembe hogy fényes nappal HDR-t fotózzak...de úgy látom jó ötlet ez bármelyik napszakban. Szépen kihozta a részleteket, grat!
    Szép vibráló kép!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Az igazi ok ami miatt kipróbáltam, hogy sehogy se lett jól exponált a kép. Ha az eget exponáltam ki helyesen, akkor sötét volt a város; ha a várost, akkor pedig az égbolt égett ki. Így született meg az ötlet, hogy legyen HDR.

    VálaszTörlés