2012. február 11., szombat

Danbo - Első képek

Elkészült az első doboz emberkém. Név szerint Danbo. Hosszú órákon át készült (kb. 7 óra), melynek egyik felét az alkatrészek kivágása, másik felét a hajtogatás és ragasztás tette ki.

Ramen: Danbo
Canon 18-55mm # 1/100s, f/5.6, ISO 1000


Már régóta szemeztem vele 500px-en, de eddig nem volt rá időm/ kedvem vele foglalkozni. Most viszont késztetést éreztem egy kis origamira a nagy hajtás után. Egyet még mindenképp szeretnék készíteni, hogy ne legyen olyan magányos. :)

Ramen: Danbo
Canon 18-55mm # 1/100s, f/5.6, ISO 800

Ramen: Danbo
Canon 18-55mm # 1/100s, f/5.6, ISO 1000

6 megjegyzés:

  1. Tulajdonképpen mi ez a dobozemberke?

    VálaszTörlés
  2. Túl sokat nem tudok róla. :S Engem pusztán a róla készült képek fogtak meg. :)

    Ahogy a képeken láttam az eredeti társaik műanyagból készülhetnek.
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=danbo+amazon

    Én a neten talált sablont nyomtattam ki, és azt készítettem el. Ez teljes egészében papír. Viszont ugyan úgy mozog mint az eredeti. Tehát a feje: körbe, fel-le, jobbra-balra; Kezei: körbe, fel-le, Lábai: előre-hátra.

    Van 365 projekt is:
    http://www.flickr.com/photos/randymstaana/sets/72157623671368329/

    VálaszTörlés